39 Facility oren en ogen Op klantlocaties waar we niet met onze schoonmaakapp werken, geven schoonmaakmedewerkers via de Facility Card aan welke verstoringen of bijzonderheden zij tijdens het werk tegenkomen. Omdat niet iedere werkomgeving hetzelfde is, bestaan er naast de algemene Facility Card ook branchegerichte Facility Cards. Facility card Onderwijs Facilitycard_Onderwijs_A5_280623.indd 1 03/07/2023 14:33 ALGEMEEN Lamp kapot bij Goederen in de hal bij Handdoek automaat defect bij Lichaamseigen vloeisto en aangetro en bij (Toegangs) deuren sluiten niet goed bij Werkzaamheden in de ruimte bij Dispenser infectiegel werkt niet bij Ongedierte aangetro en bij Stopcontact zit los bij Geen toegang tot de ruimte bij Zeepdispenser defect bij Buitensporig vervuilde ruimte bij Lift blijft open staan bij (Catering) servies aanwezig bij Toilet defect bij Gevaarlijke situatie bij Schoenen op kledingkasten/lockers bij WERKPLEK/ VERGADERRUIMTE Vol bureau bij Spullen op de vloer bij Spullen op de kast bij HUISKAMER Spullen op de kast bij Spullen op de vloer bij Volle vensterbanken bij BEWONERSKAMER Spullen op de kast bij Spullen op de vloer bij Spullen onder het bed bij Aanslag in de toiletpot bij Volle vensterbanken bij Aanslag in sanitair bij Huishoudelijke schoonmaakmiddelen aanwezig bij . Facility card Zorg Naam: ALGEMENE DIENST Vlek in het tapijt bij..................................................................... Vlek in het tapijt op kamer............................................... Werkzaamheden in de ruimte (verbouwing/verhuizing) bij..................................................................... Geen toegang tot de ruimte bij..................................................................... Incident bij..................................................................... Lamp kapot bij..................................................................... KAMER Kamer buiten gebruik bij kamer................................................ Gordijnroede los op kamer............................................... SANITAIR Toilet verstopt bij..................................................................... .................................................................................................. .................................................................................................. .................................................................................................. Toilet defect bij..................................................................... Wasbak beschadigd/verstopt bij..................................................................... Douche werkt niet goed bij..................................................................... Vlek in het gordijn op kamer............................................... Gordijn beschadigd op kamer............................................... Televisie werkt niet op kamer............................................... Minibar werkt niet op kamer............................................... Telefoon werkt niet op kamer............................................... OVERIG Facility card Hotel Naam:
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3