CSU Hospitality Lookbook

23 Gastvrijheidsuitdagingen Een challenge is een laagdrempelige, leuke en positieve manier om gedrag te beïnvloeden. We zetten het graag in om ideeën op te halen bij onze medewerkers en om het werkplezier en de motivatie te boosten. Door samen door de ogen van de klant te kijken en na te denken over het onderwerp hospitality op hun werklocatie; waar ervaar je gastvrijheid en waar minder? En hoe kun je hieraan zelf bijdragen? De challenge doen we altijd in teamverband. CHALLENGE! CHALLENGE! DE KLANTREIS Jouw werklocatie door de ogen van de gast De klantreis helpt je om vanuit de gebouwgebruiker(s) te denken. Jij kijkt naar het gebouw (klantlocatie) door de ogen van de gast: Wat gaat goed en wat kan er nog beter? Op welke plekken ervaar jij het gevoel van gastvrijheid en waar komt dat door? Wat zie, hoor, ruik en voel je? Wat versta jij onder gastvrij? En wat vind je niet gastvrij? Waren er plekken waar je positief verrast werd? Maak eventueel foto’s. Hieronder vul je 5 tops en 5 tips in. 5 tops 1. 2. 3. 4. 5. 5 tips 1. 2. 3. 4. 5.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3