CSU Hospitality - Inspiratie Magazine 2020
50 HOSPITALITY LOOKBOOK 51 HOSPITALITY LOOKBOOK H@PPY APP We weten dat de schoonmaakbeleving door veel aspecten wordt gevoed. Via een app, de H@ppy, meten we de tevredenheid van gebouwgebruikers over onze schoonmaakdienstverlening. Zij beoordelen binnen een minuut enkele belevingsfactoren, aan de hand van zes hoofdvragen. Bij een onvoldoende of lager, stellen we enkele verdiepingsvragen. Zo hebben we duidelijk zicht op datgene wat de beleving negatief beïnvloedt. Na de laatste vraag verschijnt een opmerkingenveld, waarin de respondent een toelichting kan geven. BELEVINGS METING 16-12-2016t/m13-01-2017 1206571GebouwASciencePark904teAmsterdam SciencePark904-1098XH Amsterdam Aantal respondenten:52 CSU-CSUBelevingsmetingNieuw Algemeen 1 Hoebeoordeeltudeschoonmaak inhet algemeen? Slecht 0 0% Onvoldoende 0 0% Voldoende 4 8% Goed 40 77% Uitstekende 8 15% Totaal 52 Sanitaire ruimten 1 Hoeschoonvindtude sanitaire ruimten? Slecht 0 0% Onvoldoende 3 6% Voldoende 13 25% Goed 30 58% Uitstekende 6 12% Totaal 52 100% 100% 80% 80% 60% 60% 40% 40% 20% 20% 0% 0% Slecht Slecht Onvoldoende Onvoldoende Voldoende Voldoende Gemiddelde:7,5 Gemiddelde:8,2 Goed Goed Uitstekend Uitstekend ASSEN 7,50 8,00 7,33 7,83 7,83 8,00 7,75 BEAULIEUSTRAAT22 7,57 6,55 7,33 7,33 7,33 8,00 7,33 MERCATORPLEIN 1 8,00 7,00 8,00 8,50 8,50 0,00 8,17 GEMIDDELDE 7,54 6,36 7,45 7,82 7,82 8,18 7,71 Hoe beoordeeltude schoonmaak inhet algemeen? Hoe schoon vindtuuwwerkplek? Hoe schoon vindtude sanitaire ruimten? Hoe schoon vindt udealgemene ruimten? (lift, trappenhuis,gang,etc.) Hoe schoon vindtude ontmoetingsruimten? (entree, receptie, restaurant) Gemiddelde Hoewaardeert ude schoonmaakmedewerkers?
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3