CSU Hospitality - Inspiratie Magazine 2020

22 HOSPITALITY LOOKBOOK 23 HOSPITALITY LOOKBOOK Leidingen en buizen Tot een hoogte van 1.80 meter. Moeten stof en vlekvrij zijn. OPLEVERSTAAT VERKEERSRUIMTES Afvalbak/papierbak Moet stof en vlekvrij zijn. Moet geleegd zijn en zonodig de plastic binnenzak vervangen. Brandblusser Moet stof en vlek- vrij zijn. Deuren/ deurposten Moeten stof en vlekvrij zijn. Kast hoog De handgrepen van deuren en laden moeten stof en vlekvrij zijn. Verticale vlakken, mits bereikbaar, moeten vlekvrij zijn. Kast laag De bovenzijde en handgrepen van deuren en laden moeten stof en vlekvrij zijn. Verticale vlakken, mits bereikbaar, moeten vlekvrij zijn. Kapstok Moet stof en vlek- vrij zijn. Leuningen Moeten stof en vlekvrij zijn. Plafond/ luchtrooster Elementen moeten stof en vlekvrij zijn van spinrag. Rand/richel/ leiding/plint Moet stof en vlekvrij zijn tot 2.20 meter. Radiator/radiatorkast Moet stof en vlekvrij zijn. Kabelgoten Mits ontruimd en bereikbaar moeten stof- en vlekvrij zijn. OPLEVERSTATENVERSCHILLENDE BRANCHES VISUELE OPLEVERSTAAT . OPLEVERSTAATKANTOREN . Afvalbak/papierbak Moet stof en vlekvrij zijn.Moetgeleegd zijn en zonodigde plasticbinnenzak vervangen. Kabelgoten Mitsontruimden bereikbaarmoeten stof- en vlekvrij zijn. Plafond/ luchtrooster Elementenmoeten stof en vlekvrij zijn van spinrag. (Bijzet) tafeltje Bovenzijdemoet stof- en vlekvrij zijn. Zijkanten,mits zichtbaar engoedbereikbaar, moeten vlekvrij zijn. Armatuur/ bureaulamp Moet stof en vlek- vrij zijn. Rand/richel/ leiding/plint Moet stofen vlekvrij zijn tot 2.20meter. Telefoon Moet stof en vlekvrij zijn. Bureau Hetbovenblad en handgrepenmoeten stof- en vlekvrij zijn. Delenmits zichtbaar enbereikbaar moeten vlekvrij zijn. Radiator/radiatorkast Moet stof en vlekvrij zijn. Vensterbanken Mitsontruimd en bereikbaar.Moeten stof en vlekvrij zijn. Schakelaar/ stopcontact Moet stof en vlekvrij zijn. Whiteboard Moet stof en vlekvrij zijn,wanneer beschreven niet reinigen. Kast laag Debovenzijdeen handgrepen van deurenen laden moeten stof en vlekvrij zijn.Verticale vlakken, mitsbereikbaar, moeten vlekvrij zijn. Kast hoog Dehandgrepen van deuren en laden moeten stof en vlekvrij zijn.Verticale vlakken, mitsbereikbaar, moeten vlekvrij zijn Deuren/ deurposten Moeten stof en vlekvrij zijn. . Stoel/bank/kruk Moet stof en vlekvrij zijn. KIJKGOED ROND NEE JA VOLGENDE RUIMTE ALLES SCHOON? DOEWAT NODIG IS OPLEVERSTAATSANITAIR Afvalbak/papierbak Moet stof en vlekvrij zijn.Mag 1/3 vol zijn en zonodigdeplastic binnenzak vervangen. Toiletpot Moet stof en vlekvrij zijn, kalkaanslagmag niet aanwezig zijn. Rand/richel/ leiding/plint Moet stof en vlekvrij zijn tot 2.20meter. Toiletrolhouder Moet stofen vlekvrij zijn. Deuren/ deurposten Moeten stof en vlekvrij zijn. Radiator/radiatorkast Moet stof en vlekvrij zijn. (Scheidings)wanden Afwasbaar toteen maximum van 1.80meter.Moet stof en vlekvrij zijn. Schakelaar/ stopcontact Moet stof en vlekvrij zijn. Wastafelmet kraan Moet stof en vlekvrij zijn,op het afdekplaatje vande afvoermogengeen haren voorkomen. Borstelhouder Moet stofen vlek- vrij zijn. Doucheinstallatie Moet stof, kalk- en vlekvrij zijn.Het afvoerputjemoet aan debuitenzijde vrij van haren e.d. zijn. Sanitaire dispensers Moet stof en vlekvrij zijn van binnen enbuiten. Zonodig vullen. Plafond/ luchtrooster Elementenmoeten stof en vlekvrij zijn van spinrag. Spiegel Moet stof en vlekvrij zijn. Wanden Moet stof en vlekvrij zijn. Vloer (hard) Moeten stofen vlekvrij zijn, langsdeplinten en indehoekenmag geen stofvorming aanwezig zijn. Voor resultaatgerichte schoonmaakcontracten gebruiken we visuele opleverstaten per branche. Per specifieke ruimte beschrijven we wat het resultaat na schoonmaak moet zijn. SCRUM BORDEN DEZE WEEK STAAT INHET TEKEN VAN... TEAMBORD2019.05 NPS SCORE MEDEWERKERS TEVREDENHEID DOEL ACTUEEL GAST SCORE AANTAL WISSELS AANTAL VERTREKKERS AANTAL AANKOMSTEN DATUMWISSELDAG DEZE WEEK? HOE DOEN WIJ HET SAMEN COMPLIMENTEN VERBETERPUNTEN 1. 2. 3. TOP VAN DE WEEK 1. 2. 3. HIERWORDEN WIJ BLIJ VAN ! TOGETHER TEAMBORD2019.05 FOCUS THIS WEEK ... HAPPY MOMENTS GUEST ONLINE REVIEW SPOT CHECKS EMPLOYEE OFTHEMONTH HOTEL GOODIES WORRIES CSU ACTUAL GOAL THIS IS HOWWE DO IT DAY FORECAST CHECKOUT STAYOVER HOTELS LEISURE Binnen onze hotel-, leisure- en zorgteams werken we met scrumborden. De scrumborden vormen een middel voor een gestructureerde briefing, waarbij we bijvoorbeeld kwaliteitsscores of 'guest reviews' als stuurmiddel inzetten om het team te laten nadenken over de te nemen stappen. Op basis daarvan spreken we concrete acties af.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3