Thuis magazine - Voorjaar 2021

2 Thuis Cultuurverschil in de thuiszorg Cultuurverschil in de thuiszorg, veel thuishulpen krijgen ermee te maken. Hoe verloopt het werken bij cliënten met een andere achtergrond? Leidt het verschil in cultuur tot een andere aanpak of juist nieuwe inzichten? Lees mee met de ervaringen van twee daadkrachtige dames. Inhoud 08 06 Samen zorgen voor de beste zorg Resultaten tevredenheidsonderzoek 04 Dubbelportret Zorg na hersenletsel 10 Digitaal sociaal Tips om te beginnen met social media 16 Extra services Tips om uw zelfredzaamheid te verhogen Kanjers van het kwartaal 10 favorieten van Peter-jan en Nellie 12 Tzorg op social media U kunt ons ook vinden op Facebook,Twitter en Instagram: voor een reactie, nieuwtjes en achtergrondverhalen! facebook.nl/tzorg @tzorgthuiszorg @tzorgthuiszorg Thuis is een periodieke uitgave van Tzorg en wordt vier keer per jaar toegezonden aan cliënten, medewerkers en derden. Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de redactie worden overgenomen of vermenigvuldigd. Tzorg is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden in deze uitgave. Redactie: Afdeling Marketing & Communicatie Tzorg Verlengde Velmolen 1, 15406 NT Uden Tel. (0413) 28 51 11, thuis@tzorg.nl , www.tzorg.nl Ontwerp: The Others Creativity, Amersfoort Productie: Graphiset, Uden Colofon Tzorg is 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer 088-0025500 (lokaal tarief). Tzorg biedt haar diensten landelijk aan en beschikt over vestigingen door heel Nederland. Het hoofdkantoor van Tzorg is gevestigd in Uden. Heeft u een klacht of schade? Deze kunt u bespreken met uw zorg- coördinator of schriftelijk voorleggen aan het management van Tzorg. Een klachtenformulier vindt u in de cliëntmap, een schadeformulier kunt u bij uw zorgcoördinator opvragen.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3