Thuis - Winter 2020

2 Thuis Inhoud 7 6 Cliëntenraad Doe mee met de bingo! Reportage Petra Bruins heeft het Beste Idee van Tzorg. Kanjers van het Kwartaal De 10 favorieten van Greet & Jelena. Tzorg op social media U vindt ons ook op Facebook en Twitter: voor een reactie, nieuwtjes en achtergrondverhalen. facebook.nl/tzorg en @Tzorgthuiszorg Redactie: Afdeling Marketing & Communicatie Tzorg Verlengde Velmolen 1, 5406 NT Uden Tel. 088 002 55 00, thuis@tzorg.nl , www.tzorg.nl Ontwerp: The Others Creativity, Amersfoort Productie: Graphiset, Uden Thuis is een periodieke uitgave van Tzorg en wordt vier keer per jaar toegezonden aan cliënten, medewerkers en derden. Niets uit deze uitgave mag zonder toestemming van de redactie worden over- genomen of vermenigvuldigd. Tzorg is niet aansprakelijk voor eventuele onjuistheden in deze uitgave. Heeft u een klacht of schade? Deze kunt u bespreken met uw zorg- coördinator of schriftelijk voorleggen aan het management van Tzorg. Een klachtenformulier vindt u in de cliëntmap, een schadeformulier kunt u bij uw zorgcoördinator opvragen. Colofon Tzorg is 24 uur per dag bereikbaar via telefoonnummer 088-0025500 (lokaal tarief). Tzorg biedt haar diensten landelijk aan en beschikt over vestigingen door heel Nederland. Het hoofdkantoor van Tzorg is gevestigd in Uden. 11 16 18 Puzzelplezier Interview Thuishulpen zijn hard nodig, vooral in coronatijd. De beste match tussen cliënt en medewerker Als planner streeft je naar de beste match voor zowel cliënt als thuishulp of begeleider. Vaak een hele puzzel. En in tijden van corona een extra uitdaging om de planning rond te krijgen. Janneke van Kaam, planner voor regio Maassluis, vertelt hoe ze dit voor elkaar krijgt. 10

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3