CSU Hospitality - Inspiratie Magazine

COMMUNICATIE SCHERPOPHOSPITALITY. EEN FRISSE START PER 5 MAART 2018 . Vandaag startCSUopuw locatie alsnieuwe schoonmaakpartner. Een frisse start voorons,maarook vooru!Omdit te vieren,hebbenwij voorueen verfrissende verrassing. Logo klant TEAMARNHEM . WIJ ZIJN ER VOOR JE, BEN JIJ ER OOK VOOR ONS? WATMAGUVANONSVERWACHTEN? Wij… •werken klantgerichten staanopenvooruwwensenenverzoeken •komendagelijks indeentree,vergaderruimtesen toilettenenminstensomdedagbijuopde werkplek •bepalenper ruimteaandehandvaneenwerkprogrammawat schoongemaaktmoetworden •hebbeneenproactievehoudingwaarinweArcadis zoveelmogelijkwillenontzorgen WATMOGENWIJVANUVERWACHTEN? U… •volgthetCleandeskbeleidvanArcadis •houdtuwomgeving,debovenzijdevande kastenendevensterbanken leegen opgeruimd •kuntonsaltijdaansprekenen/ofafspraken (binnende kaders)metonsmaken overhetgeenwat schoongemaaktmoetworden •kuntcomplimenten ,vragenofklachtendoorgevenviaservicedeskarcadis@aa-fm.com SAMENSTAANWESTERK! SAMENSTAANWESTERK! TEAMDENBOSCH . WIJ ZIJN ER VOOR U, BENT U ER OOK VOOR ONS? WATMAGUVANONSVERWACHTEN? Wij… •werken klantgerichten staanopenvooruwwensenenverzoeken •komendagelijks indeentree,vergaderruimtesen toilettenenminstensomdedagbijuopdewerkplek •bepalenper ruimteaandehandvaneenwerkprogrammawat schoongemaaktmoetworden •hebbeneenproactievehoudingwaarinweArcadis zoveelmogelijkwillenontzorgen WATMOGENWIJVANUVERWACHTEN? U… •volgthetCleandeskbeleidvanArcadis •houdtuwomgeving,debovenzijdevande kastenendevensterbanken leegenopgeruimd •kuntonsaltijdaansprekenen/ofafspraken (binnende kaders)metonsmakenoverhetgeenwat schoongemaaktmoetworden •kuntcomplimenten,vragenofklachtendoorgevenvia servicedeskarcadis@aa-fm.com SAMENSTAANWESTERK! TEAMAMERSFOORT . WIJ ZIJN ER VOOR U, BENT U ER OOK VOOR ONS? WATMAGUVANONSVERWACHTEN? Wij… •werken klantgerichten staanopenvooruwwensenenverzoeken •komendagelijks indeentree,vergaderruimtesen toilettenenminstensomdedag bijuopdewerkplek •bepalenper ruimteaandehandvaneenwerkprogrammawat schoongemaakt moetworden •hebbeneenproactievehoudingwaarinweArcadis zoveelmogelijkwillenontzorgen WATMOGENWIJVANUVERWACHTEN? U… •volgthetCleandeskbeleidvanArcadis •houdtuwomgeving,debovenzijdevande kastenendevensterbanken leegenopgeruimd •kuntonsaltijdaansprekenen/ofafspraken (binnende kaders)metons makenoverhetgeenwat schoongemaaktmoetworden •kuntcomplimenten,vragenofklachtendoorgevenvia servicedeskarcadis@aa-fm.com Jouwaanspreekpunt, onzeobjectleider: RenévanderSteen TOOLS Vanuit de afdeling Hospitality zijn diverse tools ontwikkeld op het gebied van gastvrijheid en klantbeleving. Zowel voor onze medewerkers, als voor klanten en gebouwgebruikers. HOSPITALITY KOFFER We vinden het belangrijk dat onze medewerkers de kennis uit de hospitality-training blijven herhalen. Door continue aandacht blijft het onderwerp, ook na de hospitality- training, springlevend. Een mooi hulpmiddel hiervoor vormt de hospitality koffer. Onze leidinggevenden gebruiken de koffer tijdens een team- meeting om het onderwerp hospitality onder de aandacht te houden. Goed voor de medewerkers, maar zeker ook voor u als klant! CLEANDESK KAARTJE Schoonmaken is lastig in een rommelige omgeving. Daarom vragen we gebouw- gebruikers hun bureau schoon en leeg achter te laten voor onze schoonmaakmedewerkers. Als bedankje plaatsen we na de schoonmaak een kaartje op hun bureau, voorzien van een leuke tekst en pepermuntrolletje. Een mooie manier om contact te leggen! Introductiekaart Pepermuntdoosje Fleslabel Introductieleaflet HOSPITALITY INSPIRATIEMAGAZINE HOSPITALITY INSPIRATIEMAGAZINE 12 13

RkJQdWJsaXNoZXIy NDA5OTc3